חדשות
טיפולים בתקופת חירום "קורונה"
[לידיעה המלאה]

לייזר במרפאה

מרפאתנו הינה בין הראשונות בארץ [מ 1998] בשימוש בלייזרים ברפואת שיניים.
מכשירי הלייזר במרפאתנו הינם גם לטיפולים ברקמות רכות [חניכיים] וגם לטיפולים בשיניים [לסתימות]
כללית אנרגיית הלייזר היא אנרגיית אור מיוחדת ובעלת תכונות מצוינות לשימוש ברפואת השיניים המודרנית.
השימוש במכשירי לייזר מאפשר להחליף ביעילות רבה שיטות טיפול קיימות ולקבל תוצאות משופרות.
כמו כן פותחו טיפולים מיוחדים שניתן לבצע רק באמצעות הלייזר.
מכשירי הלייזר השונים נבדלים ביניהם בעיקר באורך הגל שלהם. אורך הגל קובע איזה רקמה בגוף קולטת טוב יותר את האנרגיה, ובכך נקבעים בשימושים השונים בלייזר.

יתרונות השימוש בלייזר:

הפחתת הכאב
פעולות רבות הנעשות בשני מכשירי הלייזר לרוב אינן דורשות הרדמה מקומית.

סטריליות ועצירת דימום
פעולת הלייזר גורמת לחיטוי מושלם של אזור המטופל ולסגירת כלי דם . הדבר משפיע לטובה על קיצור תהליך הריפוי והפחתת הכאב והנפיחות אחרי טיפולים כירורגים.

חיתוך ללא סכין
בערת הלייזר מתבצעות פעולות של חיתוך עדין ומדויק מאד ללא שימוש בסכין מנתחים.
הדבר חוסך  בתפרים,מקל ומזרז את הריפוי.

מהירות
ניתוחים בעזרת לייזר מתבצעים במהירות, דבר אשר מקצר את זמן הטיפול.

ריפוי מהיר
הסטריליות בזמן העבודהת זמן הטיפול הקצר תוך מינימום פגיעה ברקות הסמוכותת מביאים לתהליך ריפוי מהירתנוח וקל יותר.

סתימות איכותיות יותר
שימוש במכשיר הלייזר להכנת השן לסתימה מאפשר ניקוי השן ברמה גבוה יותר. השן לא עוברת חיתוך ולכן לא נשארת "נסורת" אלה עוברת  תהליך של ABLATION בו העששת מתאדה ונשארת  שכבה פנימית של שן נקיה לחלוטין לל "נסורת".
בנוסף ההדבקה של הסתימה הלבנה לאחר ניקוי השן במכשיר הלייזרהינה הרבה יותר חזקה מאשר ללא לייזר.

שימושים לטכנולוגיות לייזר ברפואת שיניים

סתימות
שימוש במכשיר לייזר מתקדם מהסוג ERBIUM YAG מאפשר טיפול בשן לצורך סתימה לבנה בהרבה מקרים ללא צורך בהרדמה מקומית וללא תחושת כאב. הטיפול הינו מהיר יותר ואיכותי יותר.

טיפולי חניכיים
טיפולי הלייזר בחניכיים מקטינים את הצורך בניתוחי חניכיים רגילים. הטיפולים קלים מאד והריפוי מצויין.

טיפולי שורש
הלייזר מסייע לקבלת חיטוי מושלם של תעלות השורש לפני סתימת השורש וגורם להפחתת כאבים וזיהומים שאחרי הטיפול.

כירורגיה-עקירות
הלייזר מסייע בחיתוךת בחיטוי ועצירת דימום, מפחית את הצורך בתפרים ובטיפול אנטיביוטי.
מהלך הריפוי משופר מאד.

טיפול בנגעים ברקמות רכות

טיפול באפטות- הפחתת כאב מיידי.